Planerat arbete natten mellan 18 och 19 februari – mjukvaruuppdatering
14 februari, 2019Natten till tisdag den 19 februari mellan kl. 00-06 kommer vi att göra en mjukvaruuppdatering i vårt nät. Arbetet görs för att vi ska kunna fortsätta att hålla hög nivå på vår driftsäkerhet och på våra tjänster. Vår förhoppning är att du som ansluten inte märker av någon störning under… Läs mer
Ändrade öppettider hos kundtjänst vecka 6
4 februari, 2019Denna vecka kommer kundtjänst att ha stängt under tisdag och onsdag eftermiddag. Övriga dagar har vi öppet som vanligt. När det gäller felanmälan så hänvisar vi som vanligt till er tjänsteleverantör. Läs mer
Avbrott natten mellan 21-22 januari kl 00.00-6.00
17 januari, 2019Natten mot tisdagen den 22 januari kommer vi att uppgradera kapaciteten mot våra tjänsteleverantörer. Arbetet kommer att påbörjas kl 00.00 och avslutas 06.00. Avbrottet berör alla kunder med anslutning till Arvika Kommunnät och vi räknar med avbrott och störningar under avbrottstiden. Efter kl 6.00 ska allt fungera som vanligt igen. Skulle du… Läs mer
Nyhetsbrev – #5 – 2018
14 december, 2018Läs mer i vårt nyhetsbrevet #5 2018…
Läs mer
Tillfällig kapacitetsstörning hos AllTele/A3/Universal/Sappa
13 november, 2018Just nu kan du som är kund hos AllTele/A3/Universal/Sappa uppleva låga hastigheter i nätet. Tjänsteleverantören jobbar med att uppdatera sin utrustning och felet beräknas åtgärdat under onsdagen 14/11. På grund av den oplanerade, men tillfälliga, hastighetssänkningen så är kundtjänsten hos de aktuella tjänsteleverantörerna hårt belastad och det kan vara svårt… Läs mer
Tillfällig ändring av öppettider hos kundtjänst
18 oktober, 2018Under v.43 är kundtjänst öppen som vanligt måndag, onsdag och fredag. Tisdag & torsdag har vi stängt i kundtjänsten men det går självklart bra att mejla oss på info@anslutarvika.nu Det här innebär att du når oss per telefon följande tider v.43: Måndag 10-16 Onsdag 08-16 Fredag 08-15.30 Därefter önskar vi… Läs mer