Tillfällig kapacitetsstörning hos AllTele/A3/Universal/Sappa

Just nu kan du som är kund hos AllTele/A3/Universal/Sappa uppleva låga hastigheter i nätet. Tjänsteleverantören jobbar med att uppdatera sin utrustning och felet beräknas åtgärdat under onsdagen 14/11. På grund av den oplanerade, men tillfälliga, hastighetssänkningen så är kundtjänsten hos de aktuella tjänsteleverantörerna hårt belastad och det kan vara svårt att komma fram till deras …

Läs mer

Tillfällig ändring av öppettider hos kundtjänst

Under v.43 är kundtjänst öppen som vanligt måndag, onsdag och fredag. Tisdag & torsdag har vi stängt i kundtjänsten men det går självklart bra att mejla oss på info@anslutarvika.nu Det här innebär att du når oss per telefon följande tider v.43: Måndag 10-16 Onsdag  08-16 Fredag   08-15.30 Därefter önskar vi alla ett härligt höstlov!

Läs mer

Semesterstängt v. 29 & 30

  Kommunnäts kundtjänst har semesterstängt v. 29 & 30 men du som kund har självklart ändå möjlighet att få hjälp under dessa 2 veckor: Eventuella fel rörande dina tjänster felanmäler du som vanligt direkt till den tjänsteleverantör du valt. Självklart finns det tekniker på plats under ordinarie kontorstid så att du vid behov kan få …

Läs mer

Viktig information angående utsättningar i Klässbol

Vi har fått vetskap om att det i samband med fiberutsättning förekommer markeringar som inte har med Arvika Teknik eller Arvika Kommunnät att göra i området runt Klässbol. I och med att fibergrävning ska göras i Klässbol har mättekniker från Arvika Teknik AB varit nere och gjort utsättning av befintlig fiberkabel. Detta gjordes tisdag 12 juni, …

Läs mer